divendres, 18 de gener del 2013

El meu Nadal

Després d´uns dies de molts canvis en la meva vida personal, he pogut acabar de revisar les fotos de les nostres festes de Nadal.
La Georgina les ha gaudit molt, ara ja disfruta molt dels Reis ( que fins l´any passat encara li feien una mica de por) i del cagatió. Nosaltres la veritat és que en hem fet un fart de menjar!
Hi ha anys que no estic inspirada per fer manualitats nadalenques, però aquest any tenia ganes de fer moltes coses amb la Georgina, que també li agraden molt les manualitats.
Vam començar fent el calendari d´advent, pel Pont de la Purissima van venir les meves nebodes, la Cris i la Mar i junt amb la Georgina vam fer galetes de Nadal que ens van quedar bonissimes!!!! Després les van decorar cadascuna com va voler...
A mi sempre m´agrada fer la felicitació de Nadal per a la familia i no comprar-la feta, llegint el blog de Facil y Sencillo  vaig trobar una bona idea de felicitar el Nadal dins d´un pot de vidre, es deia Christmas in a Bottle, així que vaig sortir corrent a buscar pots de melmelada i candy canes i em vaig posar en marxa a fer les felicitacions més originals que he fet mai per Nadal, hi vaig posar "muerdago", estrelles daurades, candy canes vermell i blanc, globus vermells, estrelles de neu, una foto molt Nadalenca de la Georgina... i alguna altra cosa de color vermell i blanc.
Vam fer l´arbre i també vam voler que aquest any el pessebre tingués neu, així que vam fabricar una nevada amb fil de pescar enganxat al sostre, en el que hi vam enganxar gomets blancs de paper simulant la neu que queia, va quedar molt xuli.


Després va venir el dia de Nadal, vam cagar el tió, i a la Georgina li va cagar unes ungles postisses molt fashion amb brillantets i dibuixets roses, ara tot ha de ser rosa i de princeses... i va arribar el patge a recollir les cartes dels nens i vam haver d´acabar-la depressa per poder portar-li al patge. No és que s´hagi portat molt bé aquest any la Georgina, però ja se sap...
Aquí a Matadepera és tradició anar a recollir un regal que et donen els Reis personalment en acabar la cavalcada. Es desplacen tots cap al pabelló municipal i allà els nens fan cua per rebre dels Reis un regal adeqüat a la seva edat, això és molt emocionant perque parlen amb els Reis, els nens s´emocionen, passen nervis... i ells els diuen que vagin a dormir aviat perque sinó passaràn de llarg. A la Georgina li van donar un abecedari per estampar amb tintes blau i vermella, i que jo crec que el faré servir més jo que ella per les meves coses d´scrap.
I ara ja toca posar-se a pensar en nous projectes per a l´any que ja hem començat, que esperem que sigui millor que l´anterior. De moment he decidit que VULL SER FOTOGRAFA PROFESSIONAL, i que per tant tinc moooolta feina per endavant! Així que mans a l´obra!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada