dissabte, 8 de desembre del 2012

Ja tinc el premi!

Fa uns dies vaig rebre un email en el que una noia em deia que havia estat premiada en el concurs de fotografia de la Fira Modernista de Terrassa. El vaig haver de llegir tres vegades per creure-ho!! Ja ni ho recordava que havia enviat unes fotos al concurs...
Aquesta és una de les Fires més importants de Terrassa, i tot el centre de la ciutat es transforma en la Terrassa de principis del segle XX, les botigues monten aparadors de l´època, la gent es vesteix d´època i hi ha demostracions d´antincs oficis per tot el centre de la ciutat.
Molta gent ve de fora de la ciutat expressament per visitar Terrassa durant el cap de setmana que se cel.lebra la Fira Modernista, que acostuma a ser al mes de maig.
És per això que em va fer tanta il.lusió tenir una foto premiada, perque sempre es veu molta gent fent fotos. I que triessin una foto meva d´entre un centenar doncs em va fer il.lusió!!
Aquesta és la foto que va guanyar un premi, que de fet no era una foto sencera sino que és una part d´una foto on també hi surten uns familiars de la nena, però em va semblar que retallant.la i deixant només a la nena la foto era mes maca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada